Immortals: Fenyx Rising to nowa gra Ubisoftu, osadzona w świecie inspirowanym grecką mitologią. Okazuje się, że produkcja powstała, dzięki jednemu z błędów w Assasin's Creed Odyssey.

Przyczyną powstania tej inspiracji jest błąd podczas pływania na okręcie, gdy członkowie załogi zostali przypadkowo zastąpieni cyklopami. Dyrektor Kreatywny Projektu stwierdził, że fajnie byłoby zrealizować grę skupionej na mitologii greckiej.

Immortals: Fenyx Rising gra która inspiruje się The Legend of Zelda: Breath of the Wild, czy to żle?
Moim zdaniem nie, jestem w trakcie grania w tą część Zeldy, nie skończyłem jeszcze głównego wątku fabularnego mimo ponad 40 godzin zabawy, a według moich odczuć, rozgrywka będzie trwała w moim przypadku 3 lub nawet 4 razy tyle. Gra jest moim zdaniem świetna!

Wracając do tematu Immortals: Fenyx Rising. Osoby, którym koncept ostatniej odsłony Zeldy się spodobał, powinny być usatysfakcjonowane. Zagadki środowiskowe, masa zróżnicowanej aktywności, wielki i otwarty świat, który można przemierzać na kilka sposobów: szybując, pływając, wspinając się.

Immortals: Fenyx Rising Świat jest inspirowany mitologią grecką, a w demo gry został zaprezentowany tylko kawałeczek mapy (prawdopodobnie ten nawiązujący do Hefajstosa).

Osobiście czekam na ten tytuł i mam nadzieję, że uda mi się skończyć w między czasie Zeldę.

Autor: Bartłomiej (bartlomiej@jestemgraczem.pl)